2024-10-14
Małgorzata Kulas-Szyrmer wciąż będzie promowała Giżycko, ale już nie bezpośrednio z giżyckiego Ratusza
Małgorzata Kulas-Szyrmer, po niemal 22 latach pracy na rzecz promowania Giżycka, w tym ponad 8 latach na stanowisku Kierownika Biura Promocji i Polityki Społecznej, opuściła mury giżyckiego urzędu, by realizować się na kolejnych płaszczyznach.
Chciałbym podziękować za ten ogromny, wieloletni wkład w promowanie Giżycka i życzyć powodzenia na nowym stanowisku i dalszej drodze zawodowej - podziękował dotychczasowej kierownik Biura Promocji i Polityki Społecznej, w imieniu całego urzędu, zastępca Burmistrza Giżycka Kamil Wojciechowski.
Małgorzata Kulas-Szyrmer w czasie swojej całej pracy wykazywała się niezwykłym zaangażowaniem, a jako kierownik Biura Promocji i Polityki Społecznej skutecznie zarażała entuzjazmem i z powodzeniem kierowała zespołem oddanych pracowników, dzięki czemu realizowała wszystkie zadania powierzone jednostce. Czuwała nad prawidłową realizacją szerokiego spektrum obowiązków, od opracowywania i wdrażania strategii promowania Miasta, współpracy regionalnej, poprzez prowadzenie szeroko pojętej polityki informacyjnej, współpracę z organizacjami pozarządowymi, organizację wydarzeń i uroczystości doceniających środowiska lokalne, aż po prowadzenie programów społecznych jak Karta Dużej Rodziny, Giżycka Karta Mieszkańca czy Giżycki Budżet Obywatelski.
W swojej pracy wykorzystywała wszystkie dostępne metody i narzędzia. Współpracowała z mediami lokalnymi, krajowymi i zagranicznymi na rzecz zorganizowanej i celowej promocji. Niezwykle dbała o jakościowy przekaz Giżycka jako marki. Zadbała o wdrożenie Giżyckiej Księgi Tożsamości zawierającej spójny system identyfikacji wizualnej marki naszego miasta. Zainicjowała budowę profesjonalnej bazy zdjęć i wideo promujących Giżycko, szeroko wykorzystywanych przy publikacjach drukowanych, do reklamy w mediach, podczas wydarzeń zewnętrznych, a przede wszystkim na oficjalnej stronie miasta www.gizycko.pl i w mediach społecznościowych urzędu facebook, instagram, tiktok, youtube.
Przez całą karierę odważnie wdrażała działania marketingowe w zakresie kluczowych atrakcji turystycznych, a także realizowała duże kampanie promocyjne w ramach projektów współfinansowanych z funduszy UE, wśród nich m.in.: „Marka Giżycko”, „Giżycko latem, Giżycko zimą”, w ostatnim czasie „Promocja gospodarcza 7 Cudów Mazur”. Wiele energii poświęciła także na wdrożenie mniejszych, cenionych i rozpoznawalnych kampanii jak np. „Czysta | Woda z Giżycka”, „Rowerowe Mazury”, „Nie bądź żeglarzem za dychę”, „Śląskie Mazury bliskie z natury”.
Cały Zespół Biura Promocji i Polityki Społecznej składa najserdeczniejsze wyrazy wdzięczności za realizację wspaniałej, promocyjnej misji i życzy powodzenia na nowej drodze zawodowej!